söndag 14 september 2014

VALSÖNDAG

hjärta · hjärta · hjärta · mångfald

Söndag - och valsöndag!

Det blir minst sagt en 'spännande' valvaka ikväll.
Ledsen är jag över att så många valt att rösta på ett parti som står för något så fult & hemskt. Har svenska folket verkligen blivit så kallt!
Jag som tror på mångfald och valfrihet för varje människa. Och på att vi måste ta hand om vår miljö och satsa på våra barn vad gäller utbildning.

Mitt Stora Monsters klass har haft trädgårdscafé idag, bakat smaskiga kakor som de sedan stod och sålde. För att kunna åka på klassresa till Kolmården i vår. Energin och entusiasmen är det inget fel på … De vet vad de siktar på! Vi fick en härlig dag tillsammans med vänner i solen. Som avslutades med en långpromenad, tillsammans med Maken och minsta monstret, i kvällssol i vår ljuvliga Hagaparken. Lovely! Nu ska vi krypa upp i soffan och valvaka. Imorgon är det en ny vecka. Igen!

Söndagsbilder inne på Fabriken, i vanlig ordning.

3 kommentarer:

  1. ja fy sjutton tänkte just imorse när jag sprang i underbara Haga, så otroligt vackert och så himla sorgligt att det samtidigt var 13 % som röstade på SD, blev lite måndads deppig mitt i det vackra...

    stor kram

    SvaraRadera
  2. Visst är det märkligt att SD lyckats få så många röster?? Och ingen man känner säger sig ha röstat på dem, och alla förfasar sig. Ändå, 13% av alla som röstat har röstat på dem!

    SvaraRadera