tisdag 21 oktober 2014

little.u's VERKSTAD OCH LITE ANNAT


Ni får en liten titt in i min verkstad idag. En dag kom jag på mig själv - jag satt fortfarande och jobbade med allt som har med mitt jobb att göra vid ett litet skrivbord. När jag har en hel lägenhet att förfoga över … Ja, i alla fall ett helt rum. Med eget 'fika-pentry' … Haha! Och egen ingång. Jag var tvungen att införskaffa ett nytt bord, lite ny belysning och mysa till min verkstad. Och som jag trivs. Älskar att komma in där varje dag, tända ljusslingan och dra igång maskinerna. Trumlaren som vaggar mig nästan sömning med sitt ljud *ler*. 

Jag jobbar just nu dag och natt för att få iväg alla de beställningar som jag har lovat att skicka innan jag åker på semester - så grymt tacksam är jag ska ni veta! Vilken drös det kom efter utlottningen av halsband GOLD. Så kul! Massor av nytt material är beställt idag och likaså julklappskartonger och vackra band i finaste färgerna är också beställda. Det ska bli så kul att få skicka julklappar snart … Men först semester. På en solig och varm plats, med sandstrand och palmer, hav och god mat. Långt, långt bort. Bara jag och min lilla familj. 

Som jag redan skrivit. Alla beställningar fram till den 6 november behandlas som en beställning som kommer in den 6 november och tillverkas och skickas med 1-2 veckors leveranstid. Jag är hemskt ledsen för denna förlängda leveranstid - men jag bara måste ha semester nu! Det har varit ett omtumlande år för mig och min familj. Nu ska vi njuta massvis!

Vi ses snart!
Jag kommer att visa info om den där pop-up:en snart. Jippi! Så spännande företag som jag har team:at upp med, lovar - ni kommer att älska!

1 kommentar:

  1. Klart du ska ha riktig, helt ledig, semester. Njut. Vi finns kvar.
    Och jag ser med spänning fram mot pop up butiken.

    SvaraRadera