fredag 7 november 2014

PRESENTER TILL FARSDAG

På söndag är det farsdag och för första året sedan little.u startade så har jag inte tagit emot några beställningar inför denna dag, eftersom verkstan varit stängd. Några smycken hann jag skicka innan jag åkte. Nedan ser ni några av de smycken som är beställda till älskade män.

Pappan här hemma bär brickan längst med som ett armband och hans bricka är stämplad - efter begäran från hans söner - med STÅLMANNEN. Gissa om han älskar det!?

(Smycken till pappa är ju fint att ge bort i julklapp också …)

Nedan tänkte jag hjälpa pappans små monster med några tips på bra saker att ge bort på farsdag:


ett travel case i läder för favoritparfymen.

ett par galoscher som håller läderpjuckens i fint skick trots regn och snöslask. Jag gillar dessa från norska Swims massvis - det gör Maken också.
manschettknappar från Skultuna.

Så nu är det ju bara att välja och vraka små monster, vad ska ni krascha 'piggy-banken' för det här året? *ler* … 

Kanske räcker trots allt en teckning, ett sött leende och en lång kram - ni har ju världens bästa pappa!

1 kommentar:

  1. Ja, pappan i den här familjen bär ju sitt Little u-halsband varje dag och får så ofta kommentarer och komplimanger för det. :)

    SvaraRadera