onsdag 11 mars 2015

EN SAMLING & EN RYGGA


Jag är kär i några av mina senaste inköp. Min samling av små glasvaser - både gamla och nya står nu på bordet i matsalen. Ljuset på det när solen skiner in i rummet är ljuvligt! Glas - så klart och så ljust!

Min rygga från &OtherStories. Den är grym. Lädret är så mjukt och den är så fin. Datorn får plats i den och jag avlastar min onda axel. Och ja, jag måste nog faktiskt gå till min sjukgymnast för att få den kollad. Haft ont nu i snart ett halvår och min egen streching hjälper inte. Rädd för att det är en överbeslastning av allt slipande och sittande framför skrivbordet - ledsamt! Svårt att vila armen liksom …

Dags att trippa iväg till verkstan och slänga ner de brickor som jag slipade och putsade igår i min trumlare. Lyssna på en pod - har ni några bra tips här? POD TIPS mottages med stor tacksamhet.

Barnen har studiedag och ville bli hämtade lite tidigare från fritids, solen skiner så det kanske blir en tur till parken med fotbollen och en smaskig glass i eftermiddag. Men som sagt, först måste de smycken iväg som är lovade till innan helgen - och många till … Tack kära ni för alla beställningar som jag får. TACK!
 

1 kommentar:

  1. Dem är ljuvliga, dina vaser!

    Och ryggan....urläcker! Är sugen på lite Little U igen...

    xo

    SvaraRadera