onsdag 18 mars 2015

FLARE JEANS


Som ni säkert redan vet älskar jag jeans! Lever i jeans! Bär typ inget annat än jeans. Jo skinnbyxor då och då. Och ett och annat par svarta smala byxor har jag också … 

Nu suktar jag efter de där perfekta jeansen med utställda ben. De ska var tighta som sjutton upptill och lagom mycket utsvängda nertill. Ska ta mig en tur ner till Zara, de har ett par stycken som ser ut att ha potential -- men är man 3 äpplen hög och en petit liten rackare så måste alltidn provas innan köp. Näthandel är svårt.

Till dem vill jag bära stövletter med lite klack eller kanske ett par pumps. Och en cashmir tröja (b t w. tror Soft Goat har utförsäljnign nästa vecka - mer info här.) och en min nya rygga. Eller midjeväska.
Och så kör jag ett långt halsband SNAKE till det. 
Mitt favorite just nu - jag bär så klart även mina halsband GOLD - jämt, och vare dag!
Men att matcha med ett långt halsband lyfter vardagslooken tycker jag.


Skinnjackan plockar jag fram snart också - men det måste bli lite varmare för mig. 
Fi tusan vad kallt det är! Saknar min vinterstass ;)

 

1 kommentar:

  1. Läckert. Jag fixade ett 70 talskolage till bloggen när jag fastnade för ett par från Gul&Blå som jag skulle kunna tänka mig. Är man 50 plus blir det lite nättare benvidd. Kram Anita

    SvaraRadera