fredag 22 januari 2016

TULPISAR, FREDAG & SNART DEN FJORTONDE …


FREDAG - älskar känslan. Idag ska jag stämpla, slipa och polera brickor. Som jag sedan ska sätta samman till smycken på måndag. Hela tiden gäller det att jobba efter ett effektivt schema, så att jag inte hamnar efter.

Och så vill jag passa på att påminna om att det snart är alla hjärtans dag - och att jag har ca 2 veckors leverantid. Vilket innebär att man måste hinta om det där little.u smycket som man önskar sig så att den som älskar en hinner göra en beställning som kommer fram i tid till den fjortonde februari.

Tänker att nästan alla skulle bli glada om de fick ett armband CISSI . 
Handgjort och i äkta silver. Med ett eller flera hjärtan …
♥︎


1 kommentar:

  1. Las Vegas, NV | Dr. Maryland
    Dr. 의왕 출장샵 Las Vegas, Nevada | 원주 출장안마 (702) 770-4100. Dr. 양주 출장마사지 Maryland. Hours. 남양주 출장안마 Accepts Credit Cards, ID, 아산 출장샵 Moneys, Credit Cards,

    SvaraRadera